Міжнародна команда PRагентства Grayling розробила сім глобальних комунікаційних прогнозів на 2017 рік. Список, який отримав назву 7for17, заснований на останніх змінах в області технологій, медіа та комунікацій. Дослідження зачіпає такі теми, як штучний інтелект, покоління Z, медиаинновации та соціальнополітичні фактори, що впливають на бізнес сучасних організацій.

Тренд No1. Інтелект речей
Кількість мобільних пристроїв продовжить рости, а люди будуть створювати власну «розумну» екосистему, гиперадаптированную під індивідуальні смаки, звички і спосіб життя. Це особливо стосується наступного за миллениалами Покоління Z. За даними Cisco, до 2020 року в світі буде 50 мільярдів пов’язаних пристроїв, а 40% всіх користувачів будуть належати Поколінню Z.

Що це означає для компаній? Очевидно, що брендам необхідно буде зробити ще один крок назустріч покупцям, дозволивши їм самим вибирати зручний формат спілкування. Це означає ще глибше інтегрувати технологію, використовувати великі дані, зібрані арміями роботів, щоб краще розуміти і обслуговувати свою аудиторію.

Однак питання не обмежується практичним і высокоперсонализированным Інтернетом речей. Штучний інтелект буде управляти різними аспектами нашого життя: призначати зустрічі, робити покупки і бронювати відпустки. За даними Gartner, в 2017 році обсяг ринку онлайншопінгу з допомогою віртуальних мобільних асистентів перевищить 2 млрд $.

Тренд No2. Сила особистого бренду
Рівень довіри політикам обрушився до найнижчої позначки в сучасній історії. Переживши в минулому році шок і трепет від Brexit і виборів у США, люди все більше звертаються до компаній і брендів в надії, що вони підкажуть правильний напрямок.

Згідно з дослідженнями, 82% користувачів найбільше довіряють компанії або бренду, чий генеральний директор присутня в соціальних мережах. Коли бізнеслідер вносить позитивний внесок у вирішення важливого суспільного питання (соціального, політичного або економічного), користувачі більше схильні довіряти йомуособливо якщо вони одностайні. Як говорить Пол Полман, генеральний директор Unilever, «багато молоді люди вимірюють свою цінність не за кількістю абонентів в соціальних мережах, а по тому, що вони можуть змінити на краще завдяки своїй роботі».

Тренд No3. Нове покоління зірок
Лідери громадської думки не новий феноменбагато брендів вважають їх невід’ємною частиною своїх медіакампаній. Заробляючи в середньому близько 6,58 $ на кожен витрачений долар, селебрітімаркетинг міцно влаштувався в маркетингових бюджетах.

Нові зіркилідери онлайн спільнотдосягли того, що в народі називають «микрослава». Будь то влоги на тему «зроби сам», б’юті-хакі, огляди відеоігор або модні поради, кращими стають ті, хто сприймається як творці автентичного контенту.

Хоча аудиторія зазвичай в курсі, що їх улюблені блогери отримують гонорари за те, що рекламують той чи інший продукт, це їх не особливо хвилює. Щоб контент вийшов дійсно вартим, а у користувачів не створювалося відчуття, що все куплено, мережевим зіркам необхідно зберігати свою індивідуальність.

Тренд No4. Гібридна реальність
Доповнена, віртуальна і змішана реальність стають повноцінною частиною дійсності, створюючи можливості, які раніше не можна було уявити. Сьогоднішні покемони (а саме Pokémon Go!) набирають 100 мільйонів скачувань і заробляють по 10 млн $ в день.

Доповнена реальність стала частиною повсякденного життя в основному завдяки смарточками, телефонами і планшетів. Віртуальна реальність на нинішньому етапі розвитку може подарувати відчуття на рівні органів почуттів, дозволяючи користувачам поринути у інший світ. Ми можемо в будьякий момент зникнути, де і з ким хочемо. Це фундаментальний переворот в тому, як ми отримуємо і взаємодіємо з інформацією. Змішана реальністьщось середнє між віртуальною і доповненоїв буквальному сенсі додає брендам новий вимір. Віртуальні об’єкти проектуються на реальний світ, їх можна побачити і досліджувати з різних боків. 3D більше не живе тільки в кіно.

Тренд No5. Нові союзники
У 2017 році ми будемо спостерігати більш тісну співпрацю між державою і бізнесом. Досить подивитися на Цілі сталого розвитку ООН на 20162030 рр .. На наступні 15 років вони стануть пріоритетом для всіх країн; і вперше в історії в число цих цілей включені партнерства з приватним та громадським сектором.

Стимулом до такої тенденції стало усвідомлення того, що вирішення комплексних глобальних проблем можливе лише спільними зусиллями державного і приватного сектора. Обсяг підтримки Світовим банком приватнодержавних партнерств практично потроївся, досягнувши 2,8 млрд $ в 2016 році. Відчуваючи тиск на державну казну, уряду зацікавлені в використанні досвіду і ресурсів приватного сектору для збільшення продуктивності. А компанії, НДО та громадянське суспільство отримають можливість працювати поряд з чиновниками і впливати на політику.

Також очікується зростання незалежності третього сектору. Індекси типу FTSE4Good стають золотим стандартом у визначенні корпоративних успіхів у наданні позитивного впливу на навколишній світ.

Тренд No6. Освоєння нових просторів
За даними Locowise, органічний охоплення Facebookсторінки з мільйоном лайків і більше в середньому становить лише 2% – виходить, чим більше лайків на сторінці, тим менше її охоплення. Кількість передплатників більше не гарантія популярностіособливо зараз, коли алгоритми навчилися ранжувати контент.

Зміни в роботі алгоритмів означає, що Facebook, Twitter і Instagram як ніколи раніше зосередяться на платному контенті. Ця модель (плата за охоплення) нагадує традиційну рекламу. Брендам стане ще складніше отримати доступ до існуючої та нової аудиторії на великих платформах без маркетингового бюджету. Але навіть платне участь не вирішує проблеми жорстокої конкуренції. Щосекунди у світі народжується близько 6000 твітів, в день їх кількість сягає 500 мільйонів.

При цьому ми спостерігаємо нову хвилю «золотої лихоманки» – погоню за затишними куточками для розміщення вмісту. Airbnb, Spotifyці та інші, менш очевидні, ресурси дозволяють брендам, хай і ненадовго, опинитися в центрі уваги. Наприклад, бренди використовують краудфандинговые платформи, такі як Kickstarter і Indiegogo, не тільки для збору коштів, але і для розміщення своїх історій. Майданчики, спочатку розраховані на стартаперів та підприємцівпочатківців, тепер щосили використовуються відомими брендами і компаніями для розширення присутності, пошуку фанів серед нішевих аудиторій та запуску нових продуктів. Здається, краудфандінг скоро перетвориться в концептстор.

Тренд No7. Реальний контент в реальному часі
«Часгроші» – ніколи раніше ця істина не була стільки актуальна, особливо стосовно молодого покоління. Медіа і бренди перекидають ресурси на живі блоги, стриминги і соціальні платформи, щоб відповідати вимогам часу. 43% миллениалов цінують автентичність понад самого контенту, а значить, брендам доведеться відмовитися від редактури і навіть цензури, щоб доставити «живий» контент вчасно.

Для ЗМІ першість в підготовці новин вже нагадує спринт. Ретельно організовані програми передач, пресконференції та щоденний фактчекінг поступаються місце прямим включенням. Блоги в режимі реального часу, репортажі з місця подій, стрімінг новин і коментарівтакий контент зараз затребуваний найбільше.

У 2016 році ми побачили зростання стриминговых платформ Facebook Live і Periscope, що відповідають двом критеріям: моментальний доступ і майже повна відсутність фільтрів. Бренди тепер самі виступають в якості ЗМІ: ведуть трансляції заходів, запускають нові продукти і безпосередньо контактують з користувачами. При такій формі спілкування споживачі відчувають більшу причетність і причетність.

НЕТ КОММЕНТАРИЕВ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ