Інтернетаудиторія обожнює візуальний контент. Це доводить і той факт, що 78% споживаного користувачами соцмереж контентуце аудіовізуальний контент.

Найбільше користувачі люблять відео, і багато компаній, знаючи це, вбудовують відеоролики в свою маркетингову стратегію. А Facebook надає брендам всі можливості для реалізації своїх планів, однією з яких є функціонал Facebook Live, що дозволяє вести прямі трансляції.

Навіщо вам потрібен Facebook Live
Facebook Liveце відносно новий інструмент, що надійшов у розпорядження користувачів тільки в цьому році. Основною його перевагою є можливість безпосередньо зв’язуватися зі своїми передплатниками допомогою трансляції відео в режимі реального часу. Дивитися відео можна безпосередньо в момент його запису або постфактум. Функція доступна в 60 країнах, що є величезною перевагою для бізнесів, присутніх на міжнародному ринку. І звичайно, не варто забувати, що, просто публікуючи такі відео на стіні в Facebook, рекламодавець покращує органічний охоплення в соцмережі. А користувачі коментують прямі трансляції в 10 разів частіше, ніж звичайні відеозапису.

Як транслювати?
Тут все досить просто і нагадує публікацію оновлення статусу. Зробити потрібно наступне:

Запустити програму на мобільному пристрої і зайти в свій профіль.
Вибрати «Live video» і натиснути.Після цього буде активована камера, і потрібно вибрати, яка саме вам потрібнафронтальна, звичайна, або ви будете змінювати їх в процесі трансляції.
Потім необхідно зайти в налаштування і встановити налаштування приватності. Щоб зробити відео доступним для якомога ширшої аудиторії, слід надати доступ всім користувачам.
Після цього можна починати трансляцію, яка не обмежена в часі.
Після початку трансляції всі передплатники сторінки отримають повідомлення з повідомленням про її старт.
Після завершення трансляції необхідно натиснути «завершити». Facebook надасть статистику по відео, якщо воно тривало довше 90 хвилин. Також можна вибрати, завантажувати відео у високому дозволі на свою сторінку чи ні (дуже рекомендується всетаки завантажити).
Якщо ж у вас виникли якісь складнощі з ідеями для трансляції, пропонуємо розглянути наступні варіанти, які завжди будуть цікаві передплатникам:

Закулісні моменти. Користувачам подобається дивитися на живих людей, а не на безлику брендовий сторінку.
Питання та відповіді. Запропонуйте користувачам задавати питання в коментарях і відповідайте на них у прямому ефірі.
Демонстрації нового продукту. Допоможуть залучити нових клієнтів.
Новини. Ви можете періодично транслювати подобу випусків новин, розповідаючи про всі цікаві та важливі події, що відбуваються у вашому секторі бізнесу.
Історії успіху. Тут можна транслювати інтерв’ю з задоволеними клієнтами.
Навчання. Якщо ви щось знаєте і вмієте, чому не розповісти і не навчити інших?
Як вичавити з Live максимум
Не думайте, що створення трансляційце самодостатній інструмент. Його необхідно вбудовувати в маркетингову стратегію нарівні з іншими. Приділіть час і подумайте, що ви будете транслювати, потрібно це вашої аудиторії, а також не забувайте про регулярність. І не забувайте рекламувати свої заплановані на майбутнє трансляції. Не забувайте, що нікому не подобається дивитися відео з перешкодами, відстаючим звуком або зовсім без нього. Тому протестуйте ваші робочі інструменти, щоб уникнути подальших проблем.

Вашій відео знадобиться також відповідний заголовок і опис. Так, ця порада може здатися нав’язливимскільки разів говорили про користь правильних заголовків, однак нехтувати ним не радимо.

Щоб не розгубити глядачів, правильно розрахуйте час початку трансляції. Дивитися навіть найцікавіше відео на світі вночі по будняхзадоволення сумнівне, особливо якщо завтра на роботу.

І, мабуть, одне з найбільш важливих зауваженьне забувайте якомога більш активно спілкуватися зі своїми читачами в коментарях. Їм це подобається, так вони відчувають свою цінність.

Замість висновку
Як вже було згадано вище, Facebook Liveце новий інструмент. Схожий функціонал є у Snapchat, Twitter і Instagram, однак найважливішою перевагою прямих трансляцій від Facebook є той факт, що на даний момент це найбільша соціальна мережа у світі з необмеженим потенціалом. Тому радимо використовувати всі її можливості по максимуму.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here