Оптимізація Facebookаккаунта: 10 способів поліпшити бізнеспоказники

marketing & PR manager Сервісу для SMMKUKU.io
У той час як інші соціальні мережі витрачають час на адаптацію останніх трендів для стратегії просування бренду, Facebook дивує своїх користувачів власними розробками.
Ми вибрали нові і вже відомі функції Facebook, які можуть зробити ваш бізнес сильніше.

Функції Facebook для просування бренду
1. Page to watch (Перегляд сторінок конкурентів)

Facebook дозволяє кожному бренду стежити за конкурентами. У цьому допоможе функція Page to watch. Цю функцію запровадили кілька років тому, але з тих пір Facebook вже кілька разів її оптимізував.

На жаль, не всі маркетологи сьогодні знають, як успішно відстежувати конкурентів в Facebook. Оновлена версія Page to watch пропонує нові метрики. Ці метрики пов’язані з діяльністю ваших конкурентів і включають в себе аналіз взаємодій, найбільш ефективних постів, відстеження конкурентів, кількості повідомлень адміністратора і т. д.

Модуль Page to watch дозволяє вибрати тільки 5 сторінок. Виберіть будьяку з них, і ви побачите, скільки шанувальників ці профілі отримали за тиждень, і як це впливає на просування бренду на ринку і маркетинг в соціальних мережах.

Оптимізація Facebookаккаунта: 10 способів поліпшити бізнеспоказники

2. Response services and Saved Replies (Допомога у відповіді і збережені відповіді)

Якщо у вас немає часу на те, щоб швидко реагувати на повідомлення самостійно, використовуйте функцію Response assistant. Вона допоможе, коли ваша компанія часто отримує однотипні повідомлення по кілька разів і у неї немає ресурсів, щоб відповісти вчасно.

Response assistantце простий спосіб відправляти автоматичні відповіді на повідомлення ваших клієнтів. Такі миттєві відповіді допоможуть, коли немає підключення до мережі. Вони можуть бути відправлені відразу або протягом певного встановленого часу.

Оптимізація Facebookаккаунта: 10 способів поліпшити бізнеспоказники

Ви можете також створити окремий відповідь для клієнтів з допомогою функції Saved replies.

Функція дозволяє власникам профілів компаній створювати та використовувати власні шаблони відповідей. Якщо ви адміністратор сторінки, то ця опція забезпечить вас інструментом, який дозволить створити новий відповідь, як шаблон, який можна використовувати пізніше.

Що потрібно знати про використання збережених відповідей?

Вам необхідно натиснути на повідомлення у верхній частині профілю, щоб створити Saved reply. Потім оберіть будьяке повідомлення. Створіть відповідь з заголовком і усім вмістом. Нарешті, збережіть його.

3. Year review (Річний огляд)

Річний огляд також може вплинути на просування бренду в соціальних мережах. Facebook пропонує підсумувати ваші події та спогади і об’єднати їх разом.

Використовуючи посилання https://www.facebook.com/yearinreview кожен користувач може створювати власні огляди і ділитися ними. Ця функція також може бути корисна і для компаній. Наприклад, лідер думки або будьпредставник бренду може з її допомогою подякувати своїх клієнтів і нагадати їм про співпрацю. Будьякий співробітник компанії може використовувати це як просування бренду.

Також Facebook запропонує деяку цікаву статистику: скільки друзів у вас з’явилося за рік, в яких місцях ви відзначалися, скільки лайків поставили і т. д.

Оптимізація Facebookаккаунта: 10 способів поліпшити бізнеспоказники

4. Instant articles (Миттєві статті)

Функція Instant articles була додана в Facebook спеціально для мобільних користувачів. З її допомогою можна прочитати будьяку статтю, не покидаючи сторінку Facebook. Функція дозволяє читати швидше, збільшуючи швидкість завантаження сайту і впливає на просування бренду в інтернеті.

Таку статтю прочитати легше і швидше, ніж будьякий інший мобільний вебматеріал. Разом з цим, ви отримуєте доступ до таких опцій, як «наближення (zoomі «автоматичне відтворення відео». Щоб створити Instant article, ви повинні зробити кілька простих кроків (за умови що у вас вже є бізнессторінка у Facebook).

Переходьте за посиланням www.instantarticles.fb.com. Виберіть конкретну сторінку для ваших статей. Потім створіть свій URL, який ви збираєтеся використовувати для них. Тепер саме час створити матеріал, використовуючи потрібну стилістику. Тут можна вибрати шрифти або додати логотип при бажанні. Коли стаття готова, результат відправляється на розгляд в Facebook. Це може зайняти кілька днів.

5. Call to action button (Спонукання до дії)

Ще одна цікава функція Facebook, яка спрямована на просування бренду в інтернетікнопка Call to action (CTA button). Її можна додати в будьякий з ваших постів в Facebook. Це вплине на збільшення кількості кліків і, як наслідок, на просування бренду.

Вдалим прикладом використання кнопки можна вважати її застосування в курортному та готельному бізнесі. Багато готелі та курорти впроваджують кнопку «Забронювати» в свої Facebookпрофілі для залучення клієнтів і як частина стратегії просування бренда. Вивчивши сторінки Facebook, ви знайдете такі кнопки, як «Купити зараз», «Дізнатися більше», «Зареєструватися», «Завантажити» та ін.

Оптимізація Facebookаккаунта: 10 способів поліпшити бізнеспоказники
Функція працює тільки при умові встановлення спеціального інструменту під назвою Power Editor, що працює в Google Chrome.

Оптимізація Facebookаккаунта: 10 способів поліпшити бізнеспоказники
Facebook пропонує можливість перегляду аналітики по цій кнопці.

Також можливо додавати CTA button в рекламні пости.

Виберіть «Створити повідомлення» і отримаєте можливість створити посилання для кнопки. Потім додайте одну конкретну кнопку зі списку. Додайте фотографії, опис, заголовок і посилання. Якщо все зроблено правильно, зберігайте результат.

6. Quote sharing (Можливість ділитися цитатами)

Іноді не так вже зручно ділитися конкретними фразами або цитатами з якихнебудь статей або книг зза різних обмежень. Нова функція Facebook для мобільних пристроїв дозволяє додавати будьякі цитати, які ви хочете застосувати для вашого поста. Крім того, ви можете супроводжувати їх вашими коментарями, що також прискорить просування бренду на ринку.

Можна встановити відповідний плагін на вебсайт і додати кнопку «Share Quote» на вебсторінку. Кнопка з’явиться, коли читач виділить фрагмент тексту.

Оптимізація Facebookаккаунта: 10 способів поліпшити бізнеспоказники
7. Nearby Friends (Друзі по сусідству)

Функція friends Nearby показує, хто з ваших друзів знаходиться поруч з вами. Facebook надішле повідомлення, коли ваші друзі будуть знаходитися поблизу. Ви легко зможете зустрічатися.

Якщо ви не хочете, щоб інші бачили ваше місце розташування, функцію легко відключити. Ваше право вибирати того, кого ви хочете бачити поруч.

1. Увімкніть функцію. (Вам і вашим друзям необхідно бути підключеними до опції).

2. Поділіться точним місцем розташування з друзями.

3. Ваші друзі побачать ваше місце розташування на карті.

4. Зустрічайтеся!

Ця функція може стати відмінним джерелом для оптимізації стратегії просування бренду і залучення уваги потенційної цільової аудиторії для локального бізнесу, яка має власні профілі у Facebook. Наприклад, будьякий магазин іграшок може залучити матерів, дітей і школярів, показуючи їм своє місце розташування, використовуючи профіль, який знаходиться під управлінням представника магазину.

Оптимізація Facebookаккаунта: 10 способів поліпшити бізнеспоказники
8. Facebook Live Video

З допомогою live відео у вас з’являються відмінні шанси на збільшення впізнаваності бренду та популярності вашої сторінки у Facebook. Це також хороша можливість для брендів влаштовувати трансляції у прямому ефірі з будьяких пристроїв.

Наприклад, ви уявляєте мережу супермаркетів. Ви можете влаштувати трансляцію будьякої з ваших маркетингових кампаній прямо з магазину. Це може бути дегустація фруктів, майстеркласи, конкурси та інші заходи.

У цій функції велике майбутнє. Деякі фахівці з маркетингу вважають, що live video в Facebook в даний час більш популярна, ніж на YouTube. З додаванням live video Facebook дає брендам ще більше можливостей.

Оптимізація Facebookаккаунта: 10 способів поліпшити бізнеспоказники
Якщо у вас є друзі, які створюють live video в своїх профілях Facebook, то ви будете отримувати повідомлення про кожному такому відео матеріалі.

9. Метрики для Відео

Нові метрики Facebook допоможуть отримати інформацію про перегляд відео та середньої тривалості переглядів. Крім того, вони показують рівень утримання аудиторії.

Оптимізація Facebookаккаунта: 10 способів поліпшити бізнеспоказники
10. Оголошення Manager (Управління рекламою)

Деякий час тому Facebook представив інструмент Ads Manager, який може допомогти зробити управління рекламною кампанією простіше. Використовуючи цей інструмент, ви можете аналізувати вашу існуючу рекламу і створювати нові кампанії. Ви можете відстежувати продуктивність реклами, змінювати бюджетів та графіки, отримувати повідомлення та ін.

Якщо ви вже застосовували якісь з цих функцій, будь ласка, поділіться своїм досвідом!

Є ще деякі цікаві функції та методи просування бренду, якими ви можете поділитися зі своїми друзями та клієнтами. Легше привернути увагу потенційних клієнтів і підвищити лояльність, показуючи свій інтерес і ділитися унікальними можливостями Facebook.

3 функції, які ваші клієнти повинні знати
See first (бачити спочатку)

Якщо ваша компанія створює унікальний контент, і ви розміщуєте цікаві новини, спробуйте функцію See first. Нагадайте клієнтам про цю функцію, яку Facebook пропонує за замовчуванням, щоб вони могли зберігати свої повідомлення і прочитати їх пізніше.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here