Восени 2016 року компанія Wargaming створила реалітішоу «Блогери пофлотськи». Вісім популярних блогерів відправилися в захоплюючу морську подорож на легендарному барці «Крузенштерн». 6 доби в дорозі, а також пригоди і випробування боротьба за 1 млн рублів.

World of Warshipsпопулярна онлайнгра від Wargaming. Вона дозволяє сидячи за комп’ютером перенестися у світ морських баталій і встати за штурвал легендарних військових кораблів першої половини ХХ століття.

Завдання
Підвищити впізнаваність ігри і привести ліди.

Іншими словами, мотивувати людину встановити гру, запустити сеанс і вступити в бій з мільйонами гравців по всьому світу.

Ідея
Відеоодин з найбільш популярних типів контенту в інтернеті. Серіали, гумористичні ролики, репбатл і влоги щодня дивляться мільйони людей. А онлайнкумирами глядачів є блогери. Як інструмент комунікації бренду вони володіють великим потенціалом: можуть зацікавити споживача, пояснити, як влаштований продукт, і навіть спонукати зробити пробну покупку. Існують десятки, а то й сотні різних форматів залучення блогеріввід інтеграції на існуючому каналі до спецпроекту на сторонньому ресурсі. В основі успіху використання блогера як інструменту рекламної комунікації лежить креатив.

Інсайт
Масштаб гри можна оцінити тільки побачивши, яка захоплююча реальність стоїть за нею. Разом з блогерами кожен користувач зможе відчути себе моряком справжнього бойового корабля.

В рамках кампанії з популяризації War of Warships був придуманий формат реалітішоу, учасниками якого стали 8 блогерів. Вони провели 6 днів у відкритому морі на борту барка «Крузенштерн» і спробували на собі, що це такебути юнгою на бойовому кораблі.

Як за допомогою реалітішоу підвищити лояльність до бренду

Реалізація
Учасники проекту

Один із ключових викликів у реалізації реалітішоупідібрати контрастних блогерів з власним стилем, характером і навіть потенційним конфліктом щодо інших учасників проекту. Драмаключовий елемент більшості телевізійних ріалітішоу, і інтернет не виключення. Більш того, блогери повинні бути привабливі зовні і як особистості. За ними має бути цікаво спостерігати на протязі всього проекту.

«Блогери пофлотськи» — історія не схожа ні на один раніше реалізований нами проект з блогерами. При підготовці до проекту ми провели тривалий кастингпідібрали навіть несумісних блогерівлише б серед них виникла інтрига, яку так полюбляють глядачі. Крім цього блогери повинні були бути хорошими акторами, привабливо виглядати в кадрі і буквально тримати глядача до останньої хвилини, — прокоментував деталі підбору учасників проекту генеральний директор Carrot Сергій Ешанов.

Режисерпостановник, співробітник футбольного клубу БАТЕ, фітнесмодель, боксер, ведуча вечірнього ефіру на радіо «Маяк» – настільки різні блогери були покликані зробити проект еклектичним і багатогранним. Для участі в проекті були запрошені Дмитро Шилов, Афоня, Олена Лісовська, Bantik Boy, Олександр Кондрашов, Eugene Sagaz, Нік Черніков, Ганна Бонд.

Як за допомогою реалітішоу підвищити лояльність до бренду
Як за допомогою реалітішоу підвищити лояльність до бренду
Корабель

Як за допомогою реалітішоу підвищити лояльність до бренду
War of warshipsце не просто гра, але ціла культура корабельної справи. Її відрізняє історична достовірність. Творцям шоу хотілося знайти рішення, яке б продовжило історичну лінію гри. Так, в Калінінграді команда Wargaming знайшла чотирищогловий барк «Крузенштерн», готовий до морських подорожей і відкритий до нестандартних проектів. Побудована у 19251926 роках пройшов Другу світову війну судно стало головним місцем дії шоу «Блогери пофлотськи».

Як за допомогою реалітішоу підвищити лояльність до бренду
Маршрут

Відомо, що навіть до самим цікавим героям глядачі з часом звикають. Тому в якості додаткової привабливості проекту був доданий маршрут морського подорожі Варна (Болгарія) — Патри (Греція). Учасники проекту повинні були пройти 5 морів: Чорне, Мармурове, Егейське, Середземне і Іонічне.

Як за допомогою реалітішоу підвищити лояльність до бренду
Завдання

Одна з головних складових частин реалітішоузавдання. Вони дозволяють висмикнути учасників із зони комфорту, створити конфліктну ситуацію, а також показати справжні емоції і боротьбу. Іншими словами, розкрити людей.

Учасники проекту «Блогери пофлотськи» повинні були пройти курс юнги «Крузенштерна»:

Дотримуватися режим корабля (підйом в 7:00, відбій о 23:00).
Пройти курси «Підйом на щогли і такелажні роботи», «Ремонт і виготовлення вітрил», «Основи навігації», «Гідрометеорологія», «Астрономічні спостереження», «Навчання маневрування навчальними шлюпками», «Управління кораблем з ручного приводу», «Радіозв’язок», «В’язання морських вузлів».
Взяти участь у суднових роботах і життя корабля нарівні з практикантами з морських училищ.

Зйомки

Створення проекту ускладнювалося природними умовамиу відкритому морі не створені комфортні умови для зйомки, монтажу та озвучення роликів. 15 осіб знімальної групи провели тиждень на одному кораблі з блогерами.

Як за допомогою реалітішоу підвищити лояльність до бренду
Важливо було забезпечити стабільний інтернет на «Крузенштерне». Щоб блогери могли знімати і фотографувати свою подорожвикладати контент в інтернет, спілкуватися зі своїми фанатами і закликати їх вибирати кращих учасників проекту.

Блогерський контент

Контент 1.JPG

контент 2.JPG

контент 3.JPG

Продюсер Кароліна Волчек:

Проект вийшов про відносини, саме таке завдання ми перед собою ставили. Хлопці плели інтриги, робили пранки, змовлялися і допомагали один одномуодним словом, поводилися щиро. Ми отримали дуже емоційно насичене шоу, яка буде цікава як любителям флоту, так і шанувальникам блогерів.

Брендинг

При створенні багатосерійних проектів з блогерами важливо не забувати про брендинг. Кожне шоуце окремий брендований контент зі своїм логотипом і айдентикой. Для проекту «Блогери пофлотськи» був розроблений логотип, придуманий фірмовий стиль, створена шоу заставка, надруковані худі з логотипом. В даному випадку брендинг вирішує наступні завдання: виділяє шоу на тлі іншого онлайнконтенту, сприяє запам’ятовуванню проекту, пробуджує у глядачів емоції та формує цілісну історію.

НЕТ КОММЕНТАРИЕВ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ