Що змушує вас кликати по рекламному оголошенню? Мила фотографія цуценяти, забавна підпис, колірна палітра? Або ж мотивація полягає в щось більше?
В той час, як існує безліч досліджень і статей, що посилаються на критерії успіху реклами в соцмережах, справжня ефективність реклами багато в чому залежить від вашої здатності складати рекламний контент, який виглядає природно і органічно.

Реклама в Instagram являє компаніям унікальну можливість, так як оголошення демонструються 500 мільйонів активних користувачів щомісяця! При цьому рекламний контент не відволікає користувачів і органічності часто не відрізняється від публікацій, які викладають друзі в своєму профілі. Крім того, Instagram виводить оголошення на основі користувальницьких лайків і підписок в Instagram і Facebook, що дає маркетологам можливість успішно і точно зорієнтувати свої оголошення.

У цій статті зібрані оголошення в Instagram, які зможуть вразити (і навіть змусять клікнути по собі) кого завгодно, а також представлені реальні і дієві пропозиції для вашої наступної (або вже запущеної) рекламної кампанії в Instagram.

Чому взагалі варто почати рекламну кампанію в Instagram?

Еллен Бартолино, змаркетолог HubSpot, склала всеосяжний перелік кроків, які треба виконати для успішного запуску рекламної кампанії в Instagram на платформі Facebook Ads. Незважаючи на те, що оцінювати ефективність такої реклами з точки зору результатів і доходівпоки ще рано, деякі агентства і дослідники вже бачать позитивні тенденції для маркетологів.

У Brand Networks виявили, що загальна вартість тисячі показів (СРМ) в Instagram знизилася з $7, 04 у другій половині 2015 року до $4, 16 в першому кварталі 2016 року. При цьому витрати на рекламу в Instagram нижче, ніж в Facebook з більш високим рівнем залученості.

З допомогою реклами в Instagram маркетологи можуть націлити на користувачів, щоб збільшити перегляди постів та іншого контенту в блозі, залучити трафік на потрібну вебсторінку, сприяти збільшенню конверсії, заохочувати встановлення програм, забезпечити перегляди відео та багатобагато іншого.

Отже, ось ті самі 11 прикладів реклами в Instagram, яка подобається всім:

1) Instagram для бізнесу

Ось перший приклад оголошення в Instagram з аккаунта самого Instagram для бізнесу, рекламує нові можливості розміщення реклами на платформі. Він використовує сайт кухонних рецептів Food52 в якості прикладу, як рекламний контент міг би виглядати, і дозволяє користувачам самостійно візуалізувати його для своїх власних акаунтів в Instagram.

Якщо ви зайдете в акаунт Food52, ви помітите, що взяте в якості прикладу рекламне оголошення не сильно відрізняється від вмісту органічного і гармонійно поєднується з іншими фотографіями і відео, опублікованими в профілі.

Реклама в Instagram, по якій хочеться клікнути
Чому це працює:

Це просто блискуче фото страв. Вдале використання текстур, контрастні кольори, грамотне освітлення насправді будить голод. Їжаодна з найпопулярніших категорій в Instagram, що містить більш ніж 189 мільйонів окремих знімків їжі з хештегом #food;
Автор фото грає з геометричними фігурами і лініями, зацікавлюючи і заманюючи читача;
2) Samsung Mobile

Погляньте на це оголошення, яке представляє не тільки нову модель в лінійці SamsungGalaxy S6 Edge Plus, але і можливість ручного налаштування камери для більш точної і якісної зйомки.

Зображення показує нам зняті середнім планом телефони, які як би натякають людям, яке це насправдівикористовувати такий крутий смартфон. Фотографії на кожному з них зроблені в різних місцях при різному освітленні, що підкреслює можливість захоплення приголомшливих знімків незалежно від місцезнаходження.

Реклама в Instagram, по якій хочеться клікнути
Чому це працює:

Телефони розташовані на білому тлі, виділяє рекламований продукт. За словами співробітників SteelHouse: «Це [зйомка на білому тлі] є звичайною практикою, тому що будемо чесними таке розташування реально працює».
Фотографії, представлені в оголошенніце спрощена демонстрація продукту. Такий підхід дозволяє глядачам поринути у нові функції управління, розглядаючи кожен з телефонів з унікальною рядком ручного налаштування камери внизу екрану.
Розумна і з ноткою гумору, написце гра слів, яка робить її більш запам’ятовується і залучає увагу користувача до нової функції ручного управління камерою (навіть якщо він ще не подивився на картинку, відвідувач зрозуміє, про що мова). Оголошення, викликають емоції: сміх, щастя, посмішку, найбільш ймовірно зачеплять відвідувача і змусять його поділитися публікацією.
3) Емі Портерфілд

Емі Портерфілдмаркетолог і консультант з соціальних мереж, вона створює освітні ресурси для компаній та інших учасників ринку реклами. В цьому оголошенні вона просуває безкоштовний вебінар з метою залучення нових потенційних клієнтів і покупців.

Реклама в Instagram, по якій хочеться клікнути
Чому це працює:

В оголошенні розміщена чітка фотографія особи компанії (в прямому і переносному сенсі), що насправді надає індивідуальність бренду.
Заклик до дії (СТА) відразу стає зрозумілим: «безкоштовне навчання» надає очевидні переваги для користувачів, які вже зацікавились маркетингом вебінарів, так як оголошення в Instagram видаються на основі інтересів в Facebook і Instagram. Дане оголошення надає користувачам можливість відточити свої навички в маркетингу без якихнебудь витрат.
4) New York Times

А ось оголошення зі знаменитим кросвордом з New York Times. Воно прямотаки кидає виклик глядачам: «Вирішите головоломку, дізнайтеся більше про нашу пропозицію!». Рішення цього кросворду покращує настрій користувача, в якійсь мірі змушує його пишатися собою, а також стимулює репост цього запису і перехід по оголошенню.

Реклама в Instagram, по якій хочеться клікнути
Чому це працює:

Оголошення статично, однак воно вимагає певного взаємодії, якщо користувач хоче вирішити загадку. Така інтерактивність підвищує залученість самого рекламного оголошення, а також призводить до більш активної участі відвідувачів в обговоренні та оцінюванні іншого контенту в профілі.
Оголошення грає на ностальгії користувачіввикористовує популярний в 90х ТВшоу «Гей, Арнольд» на Nikelodeon. Така маркетингова тактика покращує ставлення аудиторії до вашого контенту та бренду в цілому.
5) Monster

Monster допомагає тим, хто шукає роботу познайомитися з організаціями, які шукають таланти з усього світу. До цього відеооголошення Monster підходить з гумором, щоб підказати претендентам, як пояснити «прогалини» в зайнятості майбутнім роботодавцям за допомогою ролика Castaway: замість того, щоб скаржитися про те, що його залишили одного в відкритому морі, фіктивний здобувач пояснює, що він керував «екіпажем», поки був на острові.

Реклама в Instagram, по якій хочеться клікнути
Чому це працює:

Оголошення дає користувачам такий тип контенту, який (судячи з численних досліджень) вони хочуть бачити частіше. Особливо в соціальних мережах.
Оголошення тисне на цікавість, інтригує відвідувачів, щоб вони захотіли дізнатися більше, тому що, ну серйозно, що доведеться робити Castaway з пошуком роботи? За допомогою цього забавного демо, що демонструє відому історію і розповідає, як заповнювати прогалини в резюме, Monster подав складну тему з легкої і запам’ятовується боку.
6) Headspace

Headspace пропонує щоденні 10хвилинні сеанси медитації та релаксації з використанням їх застосування. Це просте, але ефективне оголошення показує зворотний відлік часу, який як би говорить, що додаток Headspace може позбавити користувачів від тривоги і занепокоєння всього за 10 хвилин. Невідомо, правда це чи ні, але навіть сама думка про таку можливість здається вкрай привабливою.

Реклама в Instagram, по якій хочеться клікнути
Чому це працює:

В оголошенні використовуються теплі насичені кольори, що символізують хоробрість і енергію». Згідно з дослідженням Blur Group, такі кольори ідеально підходять для стимуляції скачування користувачами додатків, пов’язаних з ментальним, фізичним, психічним здоров’ям.
Оголошення виконана в мультяшному стилі, який схвалюється мультиплікатором Wall Street Journal Стю Хайнеке через його запам’ятовування і «прилипчивости».
Воно відображає провокаційні, емоційні слова, такі як «тривога» і «щасливішими», які впливають на вирусность і запам’ятовуваність кампанії.
7) Blinklist

Blinklist допомагає читачам зібрати ключові уривки і уроки з публіцистичних книг, що займає всього 15 хвилин. В цьому оголошенні компанія просуває книгу зі свого сервісу, яку користувачі можуть прочитати в «концентрованому» вигляді. Назва книги накладається на зображення людини з мобільним телефоном, як би натякаючи, що він відкрив Blinklist зі смартфона.

Реклама в Instagram, по якій хочеться клікнути
Чому це працює:

Оголошення привертає увагу користувача до центрального елементу з допомогою геометричної фігури (привіт перфекціоністів). Такі фігури, як квадрат, ромб, прямокутник відображають порядок і симетрію, що не тільки радує око відвідувача, але і допомагає оголошення виділитися в загальній стрічці Instagram.
Напис безпосередньо звертається до людей, яким не вистачає вільного часу на читання книг (а таких при сучасному темпі життя досить багато). Емпатіявідмінна складова маркетингової стратегії, що дозволяє универсализировать оголошення і зробити бренд більш запам’ятовується, що задовольняє потреби користувача.
8) Bfresh

Це оголошення від bfreshринок, присвячений свіжоприготовленої їжі і в цілому продуктівпризначений для інформування місцевих жителів про відкриття нового магазину в Бостоні. Проста, невигадлива реклама представляє користувачам знімок нового місця, за яке швидше за все зачепиться погляд місцевих жителів, знайомих з даною галуззю.

Реклама в Instagram, по якій хочеться клікнути
Чому це працює:

Оголошення володіє географічною прив’язкою, що виводить його персоналізацію на новий рівень. Така сегментація аудиторії дозволяє оцінювати рентабельність інвестицій у рекламу в Instagram (ROI).
Воно обіцяє майбутні переваги користувачам: знижки і рецепти для передплатників, які, як сподівається bfreshмолоді, зацікавлені в економії грошей і приготуванні їжі.
9) ClassPass

ClassPass надає любителям фітнесу доступ до декількох спортзалам у близькій для них районі в рамках однієї системи бронювання. Це оголошення чітко і зрозуміло розповідає про пропонованої знижку, в той же час даючи відвідувачам зрозуміти, чого очікувати від самих ClassPass.

Реклама в Instagram, по якій хочеться клікнути
Чому це працює:

Холодна колірна гамма в оголошенні (зелений, блакитний) сприймається людьми обох статей краще, ніж інші колірні палітри.
З допомогою привертають увагу фігурок людей, які роблять різні фізичні вправи, оголошення наочно показує, а не просто розповідає клієнтам, як вони можуть використовувати пропонований продукт.
Заклик до дії ясний і переконливий: користувачі можуть отримати відчутну знижку на ClassPass протягом обмеженого часу. Ця тактика передбачає під собою принцип дефіциту, який будується на усвідомленні споживачами кількісного/тимчасового обмеження на товар. Покупці надають більшого значення товару, якого може не вистачити на всіх.
10) Method Home

Method Home виробляє екологічно чисті миючі засоби, виготовлені з абсолютно нешкідливих інгредієнтів, ефективні для прибирання будинку. Їх грайливий відеооголошення в Instagram показує бренд з привабливою і незвичайного боку. Відео також згадує про проведеному в компанії розіграші, для участі в якому потрібно виконати зазначені у підпису дії.

Реклама в Instagram, по якій хочеться клікнути
Чому це працює:

Оголошення помітно виділяється: це незвично бачити тарілки, чашки і продукти, що літають у невагомості таким дивним чином. Ця унікальність робить продукт запам’ятовується і пізнаваним.
Оголошення використовує емпатію. Багато людей не дуже добре ставляться до виду брудних тарілок, навалених в раковині, а оголошення пропонує очевидне рішення проблемизасіб для миття посудуу веселій і інтерактивній формі. Рекламні оголошення, викликають позитивні емоції, призводять до прискореного формування більш міцних відносин і асоціацій, пов’язаних з брендом, що в кінцевому підсумку може поліпшити ваш індекс споживчої лояльності (NPS).
11) HubSpot

HubSpot займається продажами маркетингового ПЗ, яке допомагає розвиватися різним компаніям і підприємствам. В цьому оголошенні HubSpot просуває INBOUND 2016 в Бостоніщорічне виїзний захід в сфері маркетингу і продажів.

Реклама в Instagram, по якій хочеться клікнути
Чому це працює:

Оголошення грає на соціальне схваленняв його підпису вказані широко відомі лідери галузі, які виступатимуть на заході. Ця стратегія спонукає користувачів відвідати INBOUND 2016, щоб дізнатися побільше і послухати відомих людей, яких вони, можливо, вже знають і люблять.
Брендинг акуратний і ненав’язливий: пам’ятайте, оголошення в Instagram повинні виглядати органічно і максимально наближено до натурального контенту майданчики, щоб у користувача не виникло бажання перегорнути його як можна швидше.
Цікавий знімок написи INBOUND у вигляді живоплоту використовується для просування заходи без згадки логотипу або імені компанії.
Тепер, коли ви прочитали всі поради і побачили їх у дії на прикладах успішних рекламних оголошень в Instagram, загляньте в свій профіль і перевірте свої оголошення. Подумайте, що в них могло б змусити вас клікнути? Візьміть на замітку вищеописані поради і почніть творити власну магію рекламної стратегії Instagram.

НЕТ КОММЕНТАРИЕВ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ