30-31 березня відбудеться конференція «eTarget 2017. Технології управління аудиторією в Інтернеті». Керівники великих компаній поділяться досвідом вирішення складних маркетингових завдань і розкажуть про найбільш актуальних способи просування брендів в Мережі.

Конференція буде корисна для керівників департаментів маркетингу, реклами і PR, фахівців з інтернет-маркетингу та комунікацій, а також бренд-менеджерів.

Знання, які вони отримають від експертів, допоможуть оновити стратегію з просування брендів в Інтернеті і зрозуміти, які інструменти інтернет-маркетингу стануть найбільш ефективними у роботі з цільовою аудиторією.

Головні теми конференції
Учасники конференції дізнаються, як ефективно управляти купівельною активністю клієнтів, формувати попит та створювати позитивний імідж бренду в мережевих медіа, працювати з лояльністю поточних і потенційних клієнтів.

Генерування та поширення контенту. Доповідачі поділяться своїм досвідом застосування нативної реклами – корисного контенту, який сприяє зростанню лояльності клієнтів. Також учасники дізнаються про те, як представники великих компаній працюють з лідерами думок і підвищують впізнаваність бренду.
Розробка digital-стратегії в рамках загальної маркетингової стратегії. Експерти розкажуть про те, як об’єднувати онлайн — та офлайн — інструменти інтернет-маркетингу, вибирати найбільш ефективні рекламні канали і грамотно розподіляти по них бюджет.
Управління репутацією в Мережі. Учасники дізнаються про те, як працювати з негативними відгуками, реагувати на інформаційні атаки і вирішувати інші маркетингові завдання в соціальних медіа та онлайн ЗМІ в рамках digital-стратегії.
Методи digital-креативу. Експерти розкажуть про те, як за допомогою вірусної реклами можна поліпшити продажу і підвищити впізнаваність брендів, та призведуть найяскравіші приклади зі свого досвіду. З виступів спікерів учасники дізнаються про особливості поширення вірусного контенту через Instagram та його вплив на лояльність аудиторії.
Робота з лояльністю на останній стадії воронки продажів. Представники великих брендів розкажуть про те, як вони збільшують середній чек та кількість повторних продажів, відстежують рівень роботи свого сервісу з допомогою «Таємного покупця».
Спеціальні digital-технології та аналіз поведінки клієнтів. Учасники дізнаються, як визначити наскільки привабливі їх сайти для користувачів, про те, як у просуванні бренду допомагає доповнена реальність, адаптація реклами під мобільні пристрої та її поширення через різні месенджери.
Управління продуктовою лінійкою в digital. Експерти розкажуть про те, як їм вдається створювати успішні проекти в тематиках з вузькою цільовою аудиторією та законодавчими обмеженнями, поділяться досвідом створення сезонних рекламних кампаній і performance-реклами для акцій.
Програмою конференції, відбором спікерів та погодженням тим виступів займається програмний комітет, в який входять: Ігор Ашманов (керуючий партнер компанії «Ашманов і партнери»), Денис Шубенок (директор департаменту пошукової оптимізації компанії «Ашманов і партнери»), Ольга Куликова (засновник і генеральний директор Articul Media), Дмитро Школярів (виконавчий директор компанії tapcore).

НЕТ КОММЕНТАРИЕВ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ