Піксель ВКонтакте – інструмент, за допомогою якого можна збирати аудиторії відвідувачів вашого сайту, яким потім ви будете показувати рекламу, або не показувати вашу рекламу тим, хто зробив на вашому сайті головне корисну дію, наприклад, підписався на розсилку або оформив покупку, а ще налаштовувати рекламну кампанію на потрібну аудиторію, створену з допомогою пікселя ВКонтакте.
У цій статті ми докладно розповімо і покажемо, як встановити на сайт піксель ВКонтакте традиційним способом, вошивий його в код сайту, а також через Google Tag manager або, як його ще називають, Диспетчер тегів від Google.

У матеріалі зібрано багато корисної інформації по даній темі, практичні поради, секрети, таємниці, фішечки. В кінці статті також є докладна відеоінструкція.

Отже, піксель ВКонтакте, як і аналогічний піксель від Facebook, дозволяє відслідковувати всіх відвідувачів вашого сайту і їхні переходи на ньому. І якщо зареєстрований у ВКонтакте людина заходить на ваш сайт, піксель ловить його і додає відповідну Аудиторію, створену за встановленим вами правилом. Де знайти цей піксель?
Першим ділом ми заходимо в свій профіль у соціальній мережі ВКонтакте, переходимо в рекламний кабінет, клікнувши на відповідний пункт меню «Реклама». Якщо з якоїсь причини ви не бачите цього пункту, то вам потрібно ввести в адресний рядок https://vk.com/ads і рекламний кабінет відкриється.

Далі ми переходимо в розділ «Таргетовані оголошення» і у спливаючому вікні натискаємо на «Відкрити рекламний кабінет».

У рекламному кабінеті в лівому меню знаходимо пункт «Ретаргетінг» і нарешті переходимо на потрібну нам сторінку.

Тут вибираємо «Пікселі», далі натискаємо на кнопку «Створити піксель». Перед нами відкривається форма. У назві обов’язково позначте сайт, на який буде встановлюватися піксель. Це дозволить вам надалі не плутатися, якщо у вас кілька сайтів і для кожного з них є свій окремий піксель.

Далі вказуєте домен http://, приміром, просто vmaco.ru, вибираємо тематику нашого сайту, в нашому випадку це «бізнес», і натискаємо на кнопку «Створити». Після цього ВКонтакте видасть вам код пікселя, який необхідно скопіювати і встановити на ваш сайт. Це ви можете зробити традиційним способом або через Google Tag manager, або Диспетчер тегів від Google. Встановлюємо піксель ВКонтакте на сайт традиційним способом або через Google Tag manager
Традиційний спосіб
Традиційний спосіб виглядає наступним чином. Скопійований код пікселя ВКонтакте вам необхідно вставити між тегами <head> і </head> в коді свого сайту. При цьому зверніть увагу, що він повинен бути на кожній сторінці вашого сайту, щоб піксель коректно збирав інформацію.

Якщо не розбираєтеся в цьому, то відправте код з інструкцією вашому програмісту, і він все зробить.

Google Tag manager

Тепер розберемося, як можна встановити піксель ВКонтакте через Google Tag manager або Диспетчер тегів від Google.

Тим, хто не знайомий з цим сервісом, рекомендую його вивчити і працювати з ним. Це дуже круте зручне рішення, яке дозволить вам самостійно протягом декількох хвилин створювати, редагувати, встановлювати і управляти на вашому сайті або в додатку різними тегами, які роблять ваш інтернет-маркетинг ефективніше.

Цей сервіс безкоштовний, тому вивчайте, встановлюйте його на сайт і користуйтеся на здоров’я.

А на прикладі установки нашого пікселя ВКонтакте давайте подивимося, як це просто, швидко та зручно робити з Google Tag manager.

Заходимо в Google Tag manager і йдемо в потрібний обліковий запис, прив’язаний до цікавить нас сайту.

У меню натискаємо пункт «Теги». У вікні тиснемо на кнопку «Створити».

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here