Ми підготували для наших читачів переклад і адаптацію статті з MOZ про додаткові методи отримання трафіку без використання орендних посилань. Матеріал буде особливо корисний тим, хто просуває сайти Google, але тут є і практично важливі речі, які застосовуються для просування в Яндексі. У підготовці матеріалу брали участь наші партнери з статейной біржі WebArtex, одна з відмінностей якої якраз ефективне просування сайтів в Google, а також просування молодих сайтів.
Побудова посилань – досить складний процес. Однак це далеко не єдиний спосіб отримання трафіку з пошукової видачі. Незважаючи на те, що в off-page-факторів більше ваги, ніж у on-page, SEO достатньо інших можливостей, що дозволяють збільшити трафік на сайт навіть без використання посилань. Згідно MozCast Feature Graph, докладні статті становлять 6% результатів пошуку Google. Незважаючи на те, що ця частка не виглядає значною, якісні статті, що задовольняють вимогам Google, можуть принести хороший трафік. У ряді компаній помітили збільшення відвідуваності до 10% після того, як почали використовувати цю тактику. Незважаючи на те, що Google віддає перевагу статей з авторитетних новинних сайтів, оформлених по всіх SEO-правилами, багато сайтів в SERP зовсім не обов’язково мають наведену вище маркування. Ви знайдете більше про сео оптимізацію на сайті https://wallah.pro/seo/

Після того як Яндекс скасував посилання по ряду запитів і оголосив, що буде далі працювати в цьому напрямку, якісний контент став головним секретом стабільного трафіку і високих позицій у ВИДАЧІ. Докладні статті були ефективною тактикою завжди. Але в умовах нових правил їх значення тільки зросте. Якісно написаний та оформлений контент потенційно може принести високий CTR, переходи за посиланнями, соціальну активність, посилання (які досі працюють), а також упізнаваність бренду в інтернеті.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here